Thursday, August 14

是我愈来愈像你

还是隐形了自已小心翼翼你的语气

配合你的表情我的好胜心为你舍弃

以为这就是爱情直到自已没空气

才发现不能再继续我不愿意

再为了讨你的欢喜别让我的心

像是上紧发条的节拍器我的呼吸

慢慢跟不上节拍器最初的设定

我们交叉在不同频率

归零

是我愈来愈像你

还是隐形了自已

小心翼翼你的语气

配合你的表情我的好胜心为你舍弃

以为这就是爱情直到自已没空气

才发现不能再继续我不愿意

再为了讨你的欢喜别让我的心

像是上紧发条的节拍器我的呼吸

慢慢跟不上节拍器最初的设定

我们交叉在不同频率

放弃时间把我们一起囚禁快乐伤心

还要多少世纪才能停止寻觅不再演你爱的自已

妥协了语气 节拍器在细数我的哭泣可不可以

不用再等着你靠近我可以安静

聆听时间倒转的旋律

暂停


I love this song loads.
Everything is alright peeps.
No worries about me yea?
:)
Hirman told me that,
i'm the only one in the De-bar list.
He say he will help me to
talk to the principal about me.
Sigh.
Please pray hard for me. :(
& yea, thats why i cried in school.
But i'm alright now!
As long as i attend school everyday,
& be a good student,
i'll be alright man!

Miru is getting more& more NAUGHTY!
HE BITE ME,
HARD ENOUGH TO TEAR MY SKIN.
But i love him still.

Nights Miru,
Nights BeiBei,
Nights Peeps.

Daddy is coming back later!!!
:)